De genomineerde managers zijn bekend!

 

Met veel plezier, delen we mede dat de genomineerden van de CCMA Awards 2017 bekend zijn! Bij de eerste beoordeling van de nominatie tijdens een geheime jurysessie bleven onderstaande 11 genomineerden over van de bijna 40 aanmeldingen. De 9-koppige jury, bestaande uit klantcontact professionals van bekende bedrijven, was zeer enthousiast over het niveau van de aangemelde kandidaten. De centrale vraag was: ‘wat is de impact van deze Contact Center Manager en wat is de connectie met én erkenning van zowel het team als de organisatie?’

 

De genomineerden zijn:

Robert Duijvestijn – Telegraaf Media Groep
Joep de Jong – Conduent
Harry Jacobs – Gemeente Ede
Elise Clement – Emesa
Willem-Jan van der Star – Nationale-Nederlanden
Sander Kouwenhoven – BCC
Arlo Hemkes – Nationale-Nederlanden
Judy van der Hulst – Webhelp
Maarten Vader – GGN
Rénard van Vliet – Robeco
Robert-Jan Gerrits – Cendris

 

Tijdens de halve finale zal blijken wie de 6 finalisten zullen zijn die uiteindelijk om de titel Contact Center Manager of the Year 2017 gaan strijden. De vakjury komt na de halve finale weer bij elkaar en zal bij de 6 finalisten een jurybezoek doen. De finale vindt plaats op woensdag 4 oktober. Hier zal de uiteindelijke CCMA Awards - Manager of the Year 2017 winnaar bepaald worden. Tijdens deze award show mogen de 6 finalisten zich nog één keer presenteren (samen met hun achterban via een live stream) om een poging te doen om de titel ‘Contact Center Manager of the Year’ te bemachtigen. Het evenement is dit jaar op uitnodiging en is te volgen via een live stream.

 

De genomineerden komen op woensdag 6 september naar het nieuwe kantoor van Plantronics voor de halve finale. Daar mogen zij zichzelf en een eventuele case presenteren middels hun eigen stemgeluid, krijgen zij vragen van de jury en mogen de klantcontactprofessionals in de zaal vragen stellen. Kortom, een evenement met de beste 11 contact center managers van Nederland.

 

Hoofdsponsor FINTREX over de CCMA Awards 2017: “We kijken er naar uit om de finalisten te horen. Daarmee geven we niet alleen het vak klantcontact maar vooral ook de professionals, de mensen, die belangrijk zijn in klantcontact de aandacht die ze verdienen.”

 

Bart Broere van Centraal Beheer Achmea treedt als juryvoorzitter op om het jureringsproces te stroomlijnen. Finalisten krijgen altijd een rapport met de beoordeling en tips. Hier lees je meer over de achtergrond, kennis en expertise van de juryleden. Tevens wordt een lijst gepubliceerd van alle ingezonden nominaties.

 

Over de CCMA

De rol en de missie van de Customer Contact Management Association (CCMA) is om als beroepsvereniging van het customer contact management in Nederland de functie van leidinggevende in contactcenters steeds verder te professionaliseren. Als netwerkorganisatie ondersteunt de CCMA de leden in het uitoefenen van hun taak in de meest brede zin van het woord. Dit onder andere door het ontwikkelen van een kennisplatform, het faciliteren van concrete kennisoverdracht en het organiseren van bijeenkomsten en evenementen met dit als doel. Wij staan voor: Kennis, Verbinden en Erkennen.


Netgemak Internetbureau