CCMA Awards - Manager of the Year

CCMA AWARDS – Manager of the Year is een event van de CCMA en wordt jaarlijks georganiseerd om de beste en meest vooruitstrevende customer contact managers in de spotlight te zetten. De kennis en ervaring van deze vakgenoten worden met de klantcontact branche gedeeld. Deze succesverhalen dragen bij aan hoe we samen naar de toekomst kijken. Niet alleen de klant, maar ook de klantcontact medewerker moet centraal staan bij alles wat je doet.

Zij kunnen het sentiment van klanten maken of breken. Immers enthousiaste medewerkers zijn cruciaal voor de beste klantbeleving en daarmee voor het succes van de onderneming. Inspirerend leiderschap en bevlogen vernieuwingsdrang is ontzettend belangrijk. De connectie met en erkenning van zowel het team als de organisatie zorgt voor het op de kaart zetten van Klantcontact binnen de organisatie.

 

Dit jaar is het thema van de Manager of the Year Award ‘Learn from the best’. Daarnaast kent het evenement enkele verrassende nieuwe elementen! Dit jaar worden 11 customer contact managers geselecteerd door de vakjury. De 11 managers gaan door naar de halve finale die 6 september plaatsvindt bij Plantronics. Vervolgens zullen 6 customer contact managers doorgaan naar de finale die plaatsvindt op 4 oktober.


Hoofdsponsor FINTREX over de CCMA Awards 2017: “We kijken er naar uit om de finalisten te horen. Daarmee geven we niet alleen het vak klantcontact maar vooral ook de professionals, de mensen, die belangrijk zijn in klantcontact de aandacht die ze verdienen.”

 

 

Manager of the Year 2016

CCMA Awards - Manager of the Year 2016 is gewonnen door Caren Bouwmeester van Ahold Delhaize. Caren Bouwmeester liet zien

dat zij anders weet te denken, een heldere visie heeft, weet waar ze heen wil en ook waar het heengaat in het vak klantcontact.

De klant raken is het motto van het team van Caren.


“Wat een nek aan nek race afgelopen jaar! Wat een prestatie als het je lukt als winnaar uit de bus te komen”, vertelde Simone van

den Berge, voorzitter van de jury 2016 met veel enthousiasme. “Caren heeft ons laten zien dat zij vanuit haar visie de connectie weet

te maken binnen haar organisatie, met haar team en met de klant. Zij is een professional die haar dromen weet te realiseren, zonder oog

te verliezen voor het moment waar het om draait. Het moment van contact tussen klant en organisatie”.


Netgemak Internetbureau