Criteria & procedure

Welke inspirerende persoonlijkheid treedt een jaar lang in de schijnwerpers en is hét voorbeeld voor de klantcontactsector? Een 9-koppige vakjury van de Customer Contact Management Association (CCMA) gaat wederom op zoek naar de absolute managementtop van de klantcontactsector en uiteindelijk de Manager of the Year 2017. Om in aanmerking te komen voor de Manager of the Year Award moet de kandidaat aan een aantal criteria voldoen. De criteria, procedure en de belangrijke data kun je downloaden door op onderstaande button te klikken.

 

 

De vakjury 2017

Zoals dat bij een verkiezing hoort, is er een vakjury die uiteindelijk gaat beslissen wie er vandoor gaat met de prijs. Frank Rademakers (PGGM), Albert Bosma, Maxim Renders (CRM Partners) hebben net als vorig jaar, plaatsgenomen in de jury. Nieuwe juryleden zijn Romano Ruis (Nationale-Nederlanden), Esther Goos (Scooperz), Marije Teerling (Eneco), Peter Westland (ABN Amro), Arja Boele (Nederlandse Loterij) en de juryvoorzitter Bart Boere (Achmea).

 

De vakjury heeft de taak om aan de hand van een uitgebreide vragenlijst, de opdracht tijdens de halve finale, een bedrijfsbezoek, interviews, de Baas in Contact monitor en de opdracht tijdens de finale de winnaars van de Manager of the Year Award 2017 te selecteren.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bart Boere

Senior Manager Verkoop - Centraal Beheer en FBTO

Bart is verantwoordelijk voor de particuliere klantbediening en verkoop van Centraal Beheer en FBTO (telefonie, internet & social media) en is in deze rol verantwoordelijk voor 400+ fte. Tevens is Bart de juryvoorzitter binnen de jury van de CCMA Manager of the Year!

 

Bekijk het LinkedIn-profiel van Bart Boere.

 

Romano Ruis

Customer Experience Manager - Nationale-Nederlanden

Romano is een ervaren Customer Service Manager met bewezen resultaten in het verhogen van klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid. Hij is sterk gericht op het klant gedreven verbeteren met oog en oor voor de medewerkers.

 

Bekijk het LinkedIn-profiel van Romano Ruis.

 

 

 

 

Esther Goos

Directeur, eigenaar - Scooperz – Breda

Esther is al 20 jaar werkzaam in klantcontact en marketing. Als pionier op het gebied van digitale ontwikkelingen startte ze 6 jaar geleden een social media bureau. Vanuit haar rol als social media strateeg adviseert Esther organisaties als Tango, Nationale Politie, Gemeente Den Haag, Efteling, 9292 en de Nationale Postcode Loterij over online strategie en webcare. Esther heeft een duidelijke visie op de rol van de klantcontact manager in deze tijd en zet deze graag in binnen de jury van de CCMA Manager of the Year!

 

Bekijk het LinkedIn-profiel van Esther Goos.

 

 

 

 

 

 

 

 

Marije Teerling

Expert Lead Customer Experience – Eneco Consumenten – Rotterdam

Marije richt zich met passie op het creëren van uitzonderlijke merkgedreven experiences. Haar onderzoeks- en consultancy achtergrond vertaalt zich in een gedegen expertise op het gebied van multichannel management en customer experience. Ze zoekt continu naar de optimale beleving over de kanalen in naadloze klantgedreven journeys. En daarbinnen naar de kunst van het inzetten van de menselijke ‘touch’ op het juiste moment.

 

Bekijk het LinkedIn-profiel van Marije Teerling.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frank Rademakers

Manager Klantcontact - PGGM - Zeist

Frank is een gedreven Manager Klantcontact, een verbinder met grote passie voor zijn vak. Houdt van vernieuwen en acteert graag in het ‘spanningsveld’ van hoogwaardige service, kostenreductie én hoge klanttevredenheid. Frank beschouwt Klantenservice als topsport. In de toenemende digitalisering en verschuiving naar online contact, kunnen vooral medewerkers volgens hem het verschil maken. Na zijn verkiezing in 2014 is de rol van jurylid voor hem de spreekwoordelijke ‘kers op de taart’.

 

Bekijk het LinkedIn-profiel van Frank Rademakers.

 

 

Peter Westland

Directeur Businessline Hypotheken - Contact Center ABN AMRO

Peter is een ervaren contact center manager met een passie voor de klant. Hij onderzoekt digitale mogelijkheden om de klant, overal en altijd, de beste service te bieden en volgt de razendsnelle ontwikkelingen in ons mooie vakgebied op de voet. Zijn persoonlijke motto "Iedere dag een stapje beter voor de klant" verwoord zijn heldere ambitie. Hij gelooft dat de digitale mogelijkheden, in combinatie met de kracht en het onderscheidend vermogen van het persoonlijk contact met de klant, het verschil zal maken in een optimale klantbeleving.

 

Bekijk het LinkedIn-profiel van Peter Westland.

 

 

Maxim Renders

Conversation Manager voor CRM Partners Group - ruim 10 jaar actief in de klantenservice industrie, waarvan 8 jaar als hoofdredacteur CustomerFirst en CCM

Alles wat wij doen is erop gericht onze klanten geliefd te maken bij hun klanten. Niet alleen blijven ze dan langer loyaal, grote kans dat ze je dan ook aanbevelen. Door de inzet van de juiste technologie én de juiste mindset helpen we organisaties in Europa customer engagement companies te worden. We zijn sterk vertegenwoordigd in de agri-, finance- en membersmarkt en hebben vestigingen in Nederland en Duitsland.

 

Bekijk het LinkedIn-profiel van Maxim Renders.

 

 

Arja Boele

Manager Klantcontact - Nederlandse Loterij

Arja is een Klantcontact Manager met jarenlange ervaring binnen de kansspelen branche. Zij is een gedreven manager die graag het beste uit haar afdeling en mensen wilt halen.

 

Bekijk het LinkedIn-profiel van Arja Boele.

 

 

Albert Bosma

Interim manager

Albert is een manager die zich richt op uitstekende klantbeleving, deskundige en zelfsturende medewerkers en daarbij ook zijn klant centraal stelt. Hij heeft altijd frisse ideeën over klantstrategie en heeft een bevlogen vernieuwings- en verbindingsdrang. De vakjury heeft hem daarom in 2013 uitgeroepen als CC Manager van het Jaar. Albert is al jaren een aanwinst voor de branche en ook voor de vakjury.

 

 


Netgemak Internetbureau